Regulamin rezerwacji

Regulamin – obowiązuje od dnia 14.11.2024

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia na rzecz osób fizycznych usługi rezerwacji wizyty do placówki Viva Derm Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej jako „Świadczeniodawca”), będącej podmiotem leczniczym wykonującym działalność leczniczą na podstawie:
    • ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej i aktów wykonawczych do tejże ustawy,
    • wpisu do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez Wojewodę Mazowieckiego,
    • Regulaminu Organizacyjnego Podmiotu Leczniczego Viva Derm Sp. z o. o.
      oraz zabiegi kosmetologiczne (dalej jako „świadczenia”).
  2. Osoby fizyczne dokonujące rezerwacji wizyty do placówki Viva Derm będą w dalszej części Regulaminu nazywane „pacjentami”.
  3. Świadczenia udzielane są na podstawie rejestracji, z wyznaczeniem dnia i godziny realizacji świadczenia, odbywają się w następującej formie:
    • osobiście w siedzibie Viva Derm w Warszawie przy ul. Pustułeczki 36,
    • telefonicznie pod numerem publikowanym na stronie internetowej www.vivaderm.pl,
    • za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej vivaderm.pl,
    • za pośrednictwem portalu internetowego znanylekarz.pl w przypadku wyboru świadczeń zdrowotnych udzielanych przez lekarzy współpracujących z Viva Derm, a zarejestrowanych na portalu.
  4. W celu dokonania rezerwacji wizyty pacjent powinien podać aktualne dane osobowe:
    1. imię
    2. nazwisko
    3. adres e-mail
    4. numer telefonu
    5. pesel (opcjonalnie)
    6. ewentualne dodatkowe dane (opcjonalnie)
  5. Osoba fizyczna jest uprawniona do rezerwacji wstępnej wizyty dla osoby trzeciej. W takiej sytuacji jest ona zobowiązana podać dane tej osoby określone w pkt 4 oraz opłacić wizytę zgodnie z zasadami ustalonymi przez placówkę.
  6. Zarówno w dniu rejestracji, jak i przed planowaną datą świadczenia, Viva Derm wysyła na podany przez pacjenta numer telefonu wiadomość SMS z przypomnieniem o terminie wizyty.
  7. Wszelkich zmian ustalonego terminu wizyty, jak również anulowania wizyty, pacjent dokonuje za pomocą jednego ze sposobów opisanych w punkcie 3 powyżej.
  8. System umożliwia dokonanie wstępnej rezerwacji wizyty w placówce oraz dokonanie płatności za umówioną wizytę z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
  9. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że świadczenie usługi rejestracji wstępnej odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie
    i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  10. System rezerwacji jest dla pacjenta bezpłatny i ma charakter czasowy, to znaczy stanowi wyłącznie wstępną rezerwację terminu wykonania świadczenia.
  11. Realizacja wstępnej rezerwacji wizyty w placówce może się wiązać z obowiązkiem opłacenia całości lub części należności za wizytę, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem w placówce. Pacjent zostanie poinformowany przed dokonaniem rezerwacji o jej całkowitym koszcie.
  12. System rezerwacji on-line jest dostępny dla pacjentów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  13. Dokonanie przez pacjenta rezerwacji wizyty oznacza deklarację zamiaru odbycia wizyty u wybranego specjalisty. Warunkiem odbycia wizyty jest realizacja płatności w placówce stacjonarnej lub poprzez płatności elektroniczne. Rezerwacja zostaje dokonana z chwilą zapłaty przez pacjenta zadatku w wysokości 100 złotych (słownie: stu złotych). Oznacza to, że bez uprzedniej wpłaty zadatku, Viva Derm nie jest zobowiązany do wykonania świadczenia objętego rezerwacją wstępną.
  14. Pacjent otrzyma wiadomość e-mail niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji wstępnej, zawierającą przekierowanie do serwisu płatności elektronicznych. Rezerwację uznaje się za potwierdzoną z chwilą terminowego zaksięgowania kwoty zadatku na rachunku bankowym Viva Derm sp. z o.o.
  15. Jeżeli płatność nie zostanie dokonana i potwierdzona do godziny 24 tego samego dnia, nastąpi automatyczne anulowanie dokonanej przez Pacjenta rezerwacji wstępnej.
  16. W przypadku odwołania wizyty w terminie krótszym niż 48 godzin przed planowaną datą wizyty, zadatek nie będzie zwracany.
  17. Niepojawienie się Pacjenta u Świadczeniodawcy w zarezerwowanym i nieodwołanym przez niego terminie wizyty (na 48 godzin przed), uprawnia Świadczeniodawcę do zatrzymania kwoty zadatku.
  18. Wpłata zadatku oznacza akceptację warunków określonych w niniejszym Regulaminie przez osobę dokonującą rezerwacji.
  19. Świadczeniodawca może odwołać wizytę bez podania przyczyny nie później niż na 2 dni przed zarezerwowanym przez Pacjenta terminem wizyty. Odwołanie wizyty w terminie późniejszym może nastąpić wyłącznie z ważnych powodów (np. choroba lekarza, awaria sprzętu medycznego, siły wyższe). W przypadku odwołania wizyty przez Świadczeniodawcę, Świadczeniodawca zwraca Pacjentowi całą kwotę zadatku lub przeznacza ją na poczet nowego terminu świadczenia.
  20. Płatności elektroniczne dokonywane są przez pacjenta z góry za pośrednictwem serwisu płatności online Autopay S.A.
  21. Dostępne formy płatności:
    • Karty płatnicze:
      • Visa
      • Visa Electron
      • Mastercard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
  22. Po dokonaniu rejestracji pacjent otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej lub SMS
    na podany numer telefonu wiadomość potwierdzającą rejestrację wstępną.
  23. Administratorem Twoich danych osobowych jest: Viva Derm Sp. z o. o., ul. Pustułeczki 36, Warszawa 02-811, NIP: 9512363070
  24. W przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, pacjentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  25. Reklamacja powinna być złożona pisemnie na adres: instytut@vivaderm.pl
  26. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe pacjenta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu oraz opis przyczyny reklamacji.
  27. Administrator rozpatruje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty jej otrzymania.
  28. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu.
  29. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne
    z przepisami prawa lub niewykonalne, zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu.

Definicje:
Świadczeniodawca – Viva Derm Sp. z o. o., ul. Pustułeczki 36, Warszawa 02-811, NIP: 9512363070.
Świadczenia – usługi medyczne i kosmetologiczne.
Rezerwacja wstępna – rezerwacja, która nie została jeszcze potwierdzona zadatkiem, z której można zrezygnować bez ponoszenia kosztów, utrzymująca się w systemie do godziny 24 dnia, w którym została złożona.
Rezerwacja potwierdzona – rezerwację uznaje się za potwierdzoną z chwilą terminowego zaksięgowania kwoty zadatku na rachunku bankowym Viva Derm sp. z o.o.